Kürşat Karacabey, elindeki köstebeklere; korkmayın türkçülere saldırın, ben avukatım sizi koruyacağım. Devlette bizim yanımızda diyordu. Dedi, Erce Anıl başıbüyük

Yüzsüz türkçüler: kendilerini polis yerine koyuyorlardı

Köstebek †ürkçülerin Ankara ayağı:

Devletin koruması altında ona, buna  saldıranlar şimdi neredeler? Dedi gerçek türkçüler.

Türkcüyüz dediler, ona buna saldırdılar, tutuklanmadılar. Çünkü devlet onları çok sevmişti.

Onlarda ne yapılması gerekiyor idiyse kendi gölgesinde bulunan kişilere iletiyörlerdi. Ankara’da Kürşat Karacabey’in elinde ona buna saldırta bileceği, takma adı Kemal Aksungur olan Erce Anıl Başıbüyük vardı, Istanbul’da yaşayan köstebek Kutlu Altay Kocaova’da kendisine bilgi aktarıyordu.

Kürşat Karacabey, elindeki köstebeklere; korkmayın türkçülere saldırın, ben avukatım sizi koruyacağım. Devlette bizim yanımızda diyordu. Dedi, Erce Anıl başıbüyük

“Kürşat Karacabey, bizlere (köstebeklere); korkmayın türkçülere saldırın, ben avukatım sizi koruyacağım. Devlette bizim yanımızda diyordu.” Dedi, Erce Anıl başıbüyük.

†ürkçüler, Ankara'da toplanıp, kendilerine katılmayan gerçek türkçülere saldırma konusunu görüşmüşlerdi.
†ürkçüler, Ankara’da toplanıp, kendilerine katılmayan gerçek türkçülere saldırma konusunu görüşmüşlerdi.

Kürşat Karacabey: “Acımayın bize katılmayan şerefsizlere, elinizden geleni yapın, korkmayın. Devlet bizim arkamızda” demişti.

 

Gerçektende Kürşat Karacabey’in

dediği çıktı. Yasadışı işler yapan †ürkçüler ile ilgili belgeler savcılıklara verildiğinde, savcılık “biz bunlarla ilgili işlem” yapamayız demişti.

 

O günlerde FETÖ ile ilgili tek söz etmediler. Buna ne deyeceğiz?

 

 

 

Yorum bırakın